Podręcznik trenera biznesu

Autor: Jarosław Holwek
Wydawnictwo One Press, grudzień 2011 r.
ISBN: 978-83-246-3612-9
Format: 158×235
Ilość stron: 254
Oprawa – miękka

Zobacz spis treści »

Przeczytaj fragment książki »

Dla kogo: 

Podręcznik niekoniecznie tylko dla zawodowych trenerów biznesu. Mogą po niego sięgnąć wszyscy Ci, którym od czasu do czasu zdarza się nauczać innych: menedżerowie, nauczyciele, superwizorzy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • na czym polega realistyczny trening biznesowy i kim tak naprawdę jest trener,
  • jakie pułapki czyhają na trenera i jak się przed nimi zabezpieczać,
  • jakie mechanizmy psychologiczne rządzą życiem małej grupy,
  • jak przygotować efektywny projekt szkoleniowy oparty o realne problemy i specyfikę pracy uczestników oraz zmierzyć jego skuteczność,
  • jak budować na szkoleniu atmosferę zaufania i partnerską relację, sprzyjającą nauczaniu poprzez doświadczenie,
  • jak diagnozować realne problemy grupy oraz organizować doświadczenia treningowe, pozwalające na wdrożenie nowych umiejętności

to ta książka jest przeznaczona dla Ciebie.