Autor: Jarosław Holwek
Wydawnictwo One Press, grudzień 2011 r.
ISBN: 978-83-246-3612-9
Format: 158×235
Ilość stron: 254
Oprawa – miękka
Dla kogo:
Podręcznik niekoniecznie tylko dla zawodowych trenerów biznesu. Mogą po niego sięgnąć wszyscy Ci, którym od czasu do czasu zdarza się nauczać innych: menedżerowie, nauczyciele, superwizorzy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- na czym polega realistyczny trening biznesowy i kim tak naprawdę jest trener,
- jakie pułapki czyhają na trenera i jak się przed nimi zabezpieczać,
- jakie mechanizmy psychologiczne rządzą życiem małej grupy,
- jak przygotować efektywny projekt szkoleniowy oparty o realne problemy i specyfikę pracy uczestników oraz zmierzyć jego skuteczność,
- jak budować na szkoleniu atmosferę zaufania i partnerską relację, sprzyjającą nauczaniu poprzez doświadczenie,
- jak diagnozować realne problemy grupy oraz organizować doświadczenia treningowe, pozwalające na wdrożenie nowych umiejętności
…to ta książka jest przeznaczona dla Ciebie.